E-mailmarketing – Marketing Impact

E-mailmarketing

Waarom Marketing Impact?

Volledig geautomatiseerde marketing

Marketing op basis van data

Duidelijke en begrijpelijke rapportages

Alle marketing binnen één bedrijf

Marketing op basis van neuromarketing

Uitbouwen van bestaand werk

E-mailmarketing

Vroeger checkten we onze e-mail alleen wanneer we achter de computer zaten. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een app op z’n smartphone waardoor je de hele dag door je mail kunt checken. Daarnaast zie je razendsnel als je een nieuwe mail hebt gekregen. Mensen bewust bereiken gaat het snelst via e-mail en het kan zelfs helemaal automatisch!

E-mailmarketing – nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven waren vroeger vooral om mensen te informeren over nieuwe producten en ze direct over te halen een conversie te doen. Tegenwoordig is dat anders. Een kantoormedewerker krijgt gemiddeld zo’n 120 mails per dag! Daarnaast staat 94% van alle Nederlanders met een mailadres ingeschreven voor verschillende nieuwsbrieven.

Wist je dat 72% van de Nederlands minimaal één keer iets koopt op een webshop naar aanleiding van een nieuwsbrief die zij hebben ontvangen? Daarnaast blijkt uit onderzoek dat de omzet van bedrijven tot 20% voortkomt uit nieuwsbrieven die zij versturen.
Waarom doe jij nog niet aan e-mailmarketing?

Inhoud van e-mails

De inhoud van nieuwsbrieven was vroeger puur gericht op verkoop. Tegenwoordig zoeken we alles wat we willen kopen gewoon op. De online wereld is veranderd en daarom moeten nieuwbrieven ook meeveranderen. Mensen willen in een nieuwsbrief een verhaal lezen. Ze willen weten waarom zij producten bij jou af moeten nemen, waarom jij beter bent dan anderen.

Samen met jou bekijken we welke informatie relevant is voor jouw doelgroep. Misschien is het verstandig om meerdere lijsten te maken zodat de mails nog persoonlijker worden. Hoe persoonlijker de informatie is, hoe sneller geconverteerd wordt.

Wist je dat de gemiddelde Nederlander zo’n 400 ongeopende mails in zijn inbox heeft zitten? Jouw email moet eruit springen zodat mensen deze wel openen en lezen. Wij zorgen voor pakkende en nieuwsgierigmakende titels zodat mensen jouw mail wel moeten openen!

Onze specialist over E-mailmarketing

E-mailmarketing

E-mail is de enige manier om volledig gratis met iedereen die jou volgt te communiceren. Het is een must-have van iedere doordachte online marketing strategie.

Andere ondernemers over Marketing Impact

Onze specialist

E-mailmarketing

E-mail is de enige manier om volledig gratis met iedereen die jou volgt te communiceren. Het is een must-have van iedere doordachte online marketing strategie.

Onze specialist

E-mail is de enige manier om volledig gratis met iedereen die jou volgt te communiceren. Het is een must-have van iedere doordachte online marketing strategie.