Remarketing – Marketing Impact

Remarketing

Waarom Marketing Impact?

Volledig geautomatiseerde marketing

Marketing op basis van data

Duidelijke en begrijpelijke rapportages

Alle marketing binnen één bedrijf

Marketing op basis van neuromarketing

Uitbouwen van bestaand werk

Remarketing

Heb je onlangs gezocht naar een nieuwe bedrijfsauto? Dan krijg je ongetwijfeld aanbiedingen te zien op je tijdlijn van social media. En hé, dat is raar: zelfs nu.nl weet ineens precies wat jij zoekt! Remarketing noemen we dat. Jij hebt een website bezocht waar cookies op staan. Die weten nu precies wie jij bent en waar je naar opzoek bent. En nu proberen die bedrijven jou alsnog als klant binnen te halen. Super slim en relatief goedkoop!

Hoe werkt remarketing?

Door cookies op jouw website te plaatsen, weten we precies wie er op jouw website is geweest. Daarnaast zien we of diegene heeft geconverteerd, of niet. Als dit laatste het geval is, gaan we die persoon retargeten. We zorgen dat iemand die interesse heeft getoond in jouw product of dienst jouw naam (en/of het product of de dienst) heel vaak te zien krijgt. Overal waar hij kijkt, ziet hij jouw product staan.
‘Dan moet het wel een goed product zijn en eigenlijk heb ik het ook wel nodig,’ denkt jouw websitebezoeker en hij converteert alsnog.

Het is maar goed dat je in een situatie zoals hierboven je retargeting hebt aanstaan zodat je de websitebezoeker alsnog klant kan maken. Anders had je iemand zomaar de deur uit laten lopen!

Remarketing op social media

Mensen die op internet gericht opzoek zijn geweest naar jouw product of dienst, hebben interesse getoond. Door deze mensen vervolgens op sociale media te retargeten, zien zij jouw product of dienst ook in een andere omgeving. Misschien zien ze deze advertenties wel onbewust voorbij komen. En dat is precies wat we willen.
Ons onderbewuste neemt namelijk meer beslissingen dan ons bewuste brein. Heeft het bewuste brein het onderbewuste ervan weerhouden om de aankoop af te ronden? Dan zal het onderbewuste via retargeting snel de beslissing nemen om alsnog te converteren. Jij hebt je klant gewonnen: helemaal automatisch!

Onze specialist over Remarketing

Remarketing: uiterst effectief

Remarketing is misschien wel het marketingmiddel met de hoogste return on investment. Hoeveel verkoop laat jij liggen?

Andere ondernemers over Marketing Impact

Onze specialist

E-mailmarketing

E-mail is de enige manier om volledig gratis met iedereen die jou volgt te communiceren. Het is een must-have van iedere doordachte online marketing strategie.

Onze specialist

Remarketing is misschien wel het marketingmiddel met de hoogste return on investment. Hoeveel verkoop laat jij liggen?